• اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها
  • 09131130224

پارچه تترون کمند عمده | بهترین پارچه برای مقنعه

پارچه تترون کمند عمده | بهترین پارچه برای مقنعه

پارچه تترون کمند عمده | بهترین پارچه برای مقنعه

آنچه در این مقاله می خوانید 

  • بهترین پارچه برای مقنعه چه ویژگی هایی دارد؟
  • کالیته رنگ بندی پارچه تترون 
  • قیمت پارچه تترون مقنعه به چه عواملی بستگی دارد؟
  • مرکز فروش پارچه تترون کمند عمده بدون واسطه

پارچه تترون کمند عمده توسط مراکز معتبر با قیمت های مناسب ارائه می گردد. برای خرید بهترین پارچه برای مقنعه با کارشناسان حاضر در این مجموعه در ارتباط باشید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

امروزه کارخانجات نساجی زیادی در حوزه تولید پارچه در حال فعالیت هستند که با ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی با یکدیگر پارچه های منحصر به فردی را تولید می کنند.

پارچه تترون مقنعه ای کمند یکی از بهترین ها در این حوزه است که با استفاده از الیاف طبیعی با کیفیت بالا تولید می گردد.

برای خرید پارچه تترون کمند عمده با قیمت مناسب و دسترسی به مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

بهترین پارچه برای مقنعه چه ویژگی هایی دارد؟

مقنعه یکی از اجزاء پوشش بانوان است که جهت حفظ حجاب مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین توجه به جنس و کیفیت پارچه مورد استفاده در آن اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مقنعه یکی از حجاب هایی است که از دوران کودکی برای دختران قابل استفاده بوده و اغلب مدارس از مقنعه جهت حفظ حجاب استفاده می نمایند.

پارچه های زیادی برای دوخت مقنعه مورد استفاده قرار می گیرند که بسته به ساعات پوشش و مکان های استفاده کیفیت پارچه ها مشخص می گردد.

بهترین پارچه برای مقنعه در بین تنوع بالای منسوجات در بازار، پارچه تترون است که در عرض های مختلف تولید می شود

در این میان پارچه تترون عرض 90 جزء مناسب ترین پارچه هایی است که جهت دوخت مقنعه مورد استفاده قرار می گیرند؛ زیرا هیچ گونه دورریز و اسرافی ندارد.

در این تولیدات متعدد کارخانجات در بازار پارچه تترون مقنعه ای کمند یکی از بهترین ها محسوب می گردد؛ زیرا این پارچه از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردار بوده که برای دوخت مقنعه مناسب است.

برخی از ویژگی های پارچه تترون کمند که به عنوان یکی از بهترین پارچه های حال حاضر برای دوخت مقنعه، عبارتند از:

  • داشتن تراکم بافت بالا به گونه ای که مو از زیر آن دیده نمی ‌شود.
  • در زیر دست این پارچه ها از لطافت و نرمی فوق ‌العاده ‌ای برخوردار هستند.
  • در روند تولید این پارچه به هیچ عنوان از الیاف حساسیت زا استفاده نمی کنند.
  • پارچه قابلیت شستشوی مکرر را داشته و به هیچ عنوان کیفیت رنگ و الیاف آن از بین نمی رود.
  • جزء پارچه های کاملاً سبک و خنک قرار دارد.
پارچه تترون کمند عمده

کالیته رنگ بندی پارچه تترون

در کارخانجات نساجی مختلف کالیته رنگ بندی پارچه های تترون بیشتر از 150 تم رنگی دارد که برای هر رنگ اصلی بیشتر از ده تنالیته رنگی متنوع تولید می شود.

اما نکته مهم این که در همه کارخانجات امکان تولید 150 تم رنگی وجود ندارد و هر کارخانه تولید کننده برای محصولات خود بین 40 تا 90 کالیته رنگی را انتخاب می کنند.

از آنجایی که مراحل رنگرزی پارچه های تترون به گونه ای صورت می پذیرد که این پارچه در برابر شستشوهای مداوم کاملاً مقاوم هستند انتخاب هر کدام از رنگبندی ها برای خریداران به راحتی صورت می گیرد.

پارچه تترون مقنعه ای کمند از چندین کالیته رنگ بندی متنوع برخوردار بوده و به همین جهت تولیدکنندگان مقنعه به آسانی می توانند رنگ های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

قیمت پارچه تترون مقنعه به چه عواملی بستگی دارد؟

پارچه ها را با توجه به نحوه تولید، میزان استفاده از الیاف مختلف در آن همچنین نوع دستگاه های بکار برده شده قیمت گذاری می ‌کنند که قیمت های پارچه مشخص کننده حجم تولید آن در کارخانجات است.

به طور کلی عوامل فنی که در حین تولید پارچه ها در کارخانجات صورت می گیرد، تاثیر زیادی بر قیمت پارچه ها می گذارند.

اما به غیر از عوامل فنی، برخی از عوامل دیگر هم وجود دارند که در پروسه توزیع پارچه از کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی موجب تغییر در قیمت این محصول می شود.

شناخت و مد نظر قرار دادن هر کدام از این عوامل در هنگام خرید موجب می ‌شود تا خریداران عمده تصمیمات بهتری در مورد حجم خرید و نوع پارچه از لحاظ ضخامت و گرماژ بگیرند.

در اینجا به چند عامل مهم که ممکن است بر قیمت پارچه تترون مقنعه ای تاثیر بگذارند می پردازیم:

  • میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر تاثیر زیادی در قیمت دارند، هر چقدر که الیاف پنبه بیشتر باشد در نتیجه پارچه از ارزش بالاتری برخوردار می گردد.
  • تراکم بافت و ضخامت پارچه های تترون نیز از عوامل مهمی هستند که می توانند بر قیمت موثر باشند. زیرا هر چه پارچه تراکم بافت بالاتری داشته در نتیجه از الیاف بیشتری در روند تولید آن استفاده شده است.
  • داشتن تنوع بالا از لحاظ کالیته رنگ بندی موجب می شود تا دست خریدار برای انتخاب پارچه باز بوده و متناسب شرایط و سلیقه بتواند بهترین پارچه را انتخاب کند.
  • حجم سفارش و خرید این پارچه ها هرچقدر که بیشتر باشد، در نتیجه امکان دریافت قیمت های مناسب تر به وجود می آید.
  • انتخاب مراکز عرضه و فروش این پارچه نیز جزء عوامل مهمی است که بر قیمت تاثیر دارند. هر چقدر که در حین خرید واسطه ها کمتر شود، در نتیجه امکان خرید با قیمت های مناسب تر به وجود می آید.

تغییرات نرخ ارز و نوسانات موجود در بازارهای عرضه و فروش و همچنین تغییرات قیمت مواد اولیه و هزینه های مربوط به کارگران و بسیاری از عوامل دیگر نیز وجود دارند که هر کدام می ‌توانند به طور مجزا بر قیمت پارچه تترون تاثیر بگذارند.

پارچه تترون کمند عمده

مرکز فروش پارچه تترون کمند عمده بدون واسطه

فروش پارچه تترون کمند به دلیل کیفیت خوبی که دارد، به صورت عمده انجام می شود؛ زیرا این پارچه در کارخانه تولید کننده با عرض 90 سانتیمتر و در طاقه هایی با طول 40 متر آماده ارائه به بازار می گردد.

پارچه تترون کمند عمده از مهمترین مواد اولیه کارگاه های تولید مقنعه است که باید با قیمت ارزان تری تهیه شود.

این مرکز فروش پارچه تترون کمند را بدون واسطه عرضه می کند به همین جهت با قیمت درب کارخانه می توانید این پارچه ها را تهیه نمایید.

برای خرید پارچه تترون مقنعه ای بدون صرف وقت و گشت و گذار در بازارهای عرضه و فروش با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید، تا هم از کیفیت پارچه و هم از قیمت پرداختی رضایت کافی را به دست آورید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مشاوره رایگان