• اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها
  • 09131130224

پارچه پرشیا لنین : گرم بالا

پارچه پرشیا لنین : گرم بالا

پارچه پرشیا لنین : گرم بالا

خرید پارچه پرشیا لنین والافاستون اصفهان

قیمت پارچه پرشیا لنین مونا تکس

پارچه پرشیا لنین مونا تکس با قیمت متری 60000 تومان، عرض 150 سانتیمتر و طاقه‌های 40 متری، وقیمت پرشیا راه راه کاماش متری 60000 تومان ، گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید عمده فرم مدارس است. این پارچه با ویژگی‌های برجسته‌ای مانند مقاومت در برابر شستشو، عدم چروک شدن و کمی گرما، انتخابی ایده‌آل برای تولید انواع لباس‌های رسمی و کاربردی مانند شلوار، فرم اداری، فرم مدارس، کت و دامن محسوب می‌شود. با این قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت بالا، پارچه پرشیا لنین مونا تکس توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار پارچه‌های باکیفیت و اقتصادی پیدا کند.

پارچه پرشیا چهار خانه لنین که در بازارهای عرضه و فروش معمولاً به نام پارچه پرشین یا پرشیا شهرت دارند، در دسته پارچه ‌های تخت باف قرار می ‌گیرد که با عرض ۱۵۰ سانتی متر یک پارچه مناسب برای دوخت انواع البسه است.کارخانه پارچه والا فاستون در اصفهان این پارچه را تولید می کند.

مهمترین الیافی که در روند تولید این پارچه مورد استفاده قرار گرفته می توان به الیاف فلامنت، الیاف پلی استر و ویسکوز اشاره نمود. از کنار هم قرار گرفتن این الیاف پارچه ‌های بسیار لخت و با زیر دست لطیف تولید می گردد.

در صنعت نساجی معمولاً پارچه ها را با استفاده از دستگاه های ریسندگی و بافندگی تولید می ‌کنند و پس از پایان بافت آنها را به واحد های رنگرزی انتقال می دهند، تا در رنگ های مناسب پارچه آماده شود.

اما نحوه تولید پارچه پرشیا لنین والافاستون بدین صورت نبوده؛ بلکه ابتدا تمامی الیاف مورد نیاز برای تولید این پارچه تحت رنگرزی قرار می گیرند و الیاف رنگ شده برای بافت پارچه به کار می روند.

این نحوه تولید سبب می شود تا سرعت تولید و بافت پارچه ها تا حد زیادی افزایش پیدا کند و همچنین ثبات رنگ در پارچه نیز به نسبت پارچه های دیگر بیشتر است. پس از پایان مرحله بافت پارچه ها را در طاقه های ۴۰ متری آماده کرده و به بازارهای عرضه و فروش ارائه می دهند.

از آنجایی که پارچه پرشیا چهار خانه کاماش به طور معمول برای دوخت انواع لباس فرم مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است تا از تراکم بافت و گرماژ خوبی برخوردار بوده، به همین سبب اغلب مواقع این پارچه را با گرماژ ۲۴۰ گرم تولید می کنند.

بهترین پارچه پرشیا لنین بازار

پارچه های پرشیا در چندین دسته و گروه تولید می شوند که بسته به شکل ظاهری بافت آنها هر کدام نام خاصی دارند، پارچه پرشیا مکانیک فوتوس با داشتن بافت کجراه از تراکم بالایی برخوردار است و ظاهر بافت این نوع پارچه را می توانید در پارچه های جین مشاهده کنید.

معمولاً بهترین پارچه پرشیا مکانیک را از بهترین نوع الیاف و با کمک دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی های به روز تولید کرده، تا قابلیت رقابت با پارچه های دیگر در بازار را به دست آورد.

پارچه های پرشیا از ویژگی های خاصی برخوردار بوده که سبب استقبال بیشتر از این پارچه در بازارهای عرضه و فروش و در بین مصرف کنندگان لباس فرم شده است.

در این بخش به مهمترین ویژگی ها و مشخصات بهترین پارچه پرشیا مکانیک فوتوس اشاره می کنیم:

پرشیا لنین مونا جاذب رطوبت

در روند تولید این پارچه از الیاف ویسکوز استفاده می شود که از خمیر چوب به دست می آید و این الیاف به عنوان جاذب رطوبت می توانند به راحتی عرق را از سطح پوست جذب نمایند.

پارچه پرشیا لنین والا تنفس پذیری

الیاف ویسکوز به دست آمده از خمیر چوب، حاوی فیبرهای بسیار کوچک بوده که در بین فیبر‌ها منافذی وجود دارد. این منافذ اجازه عبور هوا را می ‌دهد و تنفس پذیری پارچه را بهبود می بخشد.

پارچه پرشیا اتو پذیری عالی

پارچه ‌های پرشیا مکانیک در حین استفاده و شستشو دچار کمی چروک شدگی می شوند؛ اما اتو پذیری این پارچه بسیار خوب بوده و به راحتی به شکل و فرم اولیه بر می‌ گردد و در حین اتوکشی کیفیت الیاف از بین نمی رود.

پارچه پرشیا مکانیک تنوع در رنگ بندی

در سال های ابتدایی پارچه های پرشیا در چند رنگ بندی محدود تولید می ‌شد؛ اما در حال حاضر بیشتر از ۲۵ کالیته رنگی دارد. برای هر شرایط و محیطی با خیال راحت تولیدکنندگان می ‌توانند رنگ مناسب را انتخاب نمایند.

بافت نرم و لطیف پارچه لنین پرومکس

به دلیل استفاده از تکنولوژی های نوین در روند تولید پارچه های پرشیا، این پارچه ها از زیر دست نرم و لطیفی برخوردارند.

آهار مناسب پرشیا لنین

پارچه های پرشیا در عین نرم بودن از آهار خوبی برخوردار است که در دوخت انواع شلوار و جلیقه فرم مدارس ایستایی مناسبی بر روی بدن دارد.

پارچه لنین پرشیا خنک است؟

پارچه پرشیا مکانیک توسط کارخانجات مختلفی در داخل کشور تولید می‌ شود، همچنین این پارچه در نمونه های وارداتی نیز در بازارهای عرضه و فروش وجود دارد.

معمولاً مراکز تولیدی ترجیح می دهند تا با انتخاب پارچه های با کیفیت بالا، تولیدات خود را به شکل بهتری به بازار ارائه دهند؛ زیرا البسه مرغوب در بازار بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

به همین جهت خرید پارچه پرشیا مکانیک با کیفیت بالا باید از مراکز پخش و فروشی صورت بگیرد که به شکل مستقیم از تولید کننده پارچه ها را ارائه می دهند. چرا که حذف واسطه ها تأثیر زیادی در ارائه محصول مرغوب و قیمت مناسب دارد.

بهترین راه دسترسی به مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه شامل موارد ذیل است:

  • مراجعه مستقیم به کارخانجات برند و تولید کننده و خرید پارچه از درب کارخانجات
  • انتخاب نمایندگی های معتبر عرضه و پخش حاضر در شهرهای مختلف
  • مراجعه به عمده فروشی ها و بنکداری های موجود در بازارهای بزرگ
  • انتخاب سایت های آنلاین معتبر و خرید غیر حضوری

ارزانترین پارچه پرشیا لنین گرم بالا

قیمت جزء عوامل بسیار مهمی بوده که در هنگام خرید تمامی منسوجات اهمیت پیدا می ‌کند. چرا که قیمت تمام شده پارچه ها در خریدهای عمده تأثیر زیادی در هزینه نهایی مراکز تولیدی دارد.

می‌ دانیم که قیمت پارچه پرشیا مکانیک با برخی از عوامل فنی در کارخانجات ارتباط پیدا می ‌کند. اما عوامل اقتصادی در پروسه توزیع پارچه از کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده هم می توانند بر قیمت تأثیر بگذارند.

قیمت پارچه پرشیا لنین کاماش در این مجموعه فروش به نسبت سایر مراکز فروشگاهی مناسب تر است. چرا که به عنوان یک پل ارتباطی میان تولید کنندگان و خریداران نهایی عمل می نماید.

این مجموعه با ارائه بهترین قیمت پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس شرایط خرید را برای همه مراکز تولیدی آسان تر کرده و با جذب مشتری بیشتر توانسته، سود کمتری را برای معاملات خود در نظر بگیرد.

قیمت پارچه لنین پرشیا والافاستون
کارخانه پارچه لنین پرشیا والافاستون
قیمت پارچه پرشیا مشکی چقدر است؟

قیمت پارچه پرشیا مشکی از متری 46000 تومان الی 50000 تومان معامله می شود ،قیمت پارچه مکانیک مشکی بستگی به خرید تعداد طتقه ،وزن ،گرماژ این پارچه دارد.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مشاوره رایگان