• اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها
  • 09131130224

پارچه کتان پنبه لباس کار درجه یک قیمت عمده

پارچه کتان پنبه لباس کار درجه یک قیمت عمده

پارچه کتان پنبه لباس کار درجه یک قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • نکات مهم در انتخاب پارچه های لباس کار
  • پارچه کتان پنبه لباس کار و مصارف آن
  • چگونه پارچه لباس کار پنبه درجه یک بخریم؟
  • قیمت عمده پارچه کتان برای لباس کار

پارچه کتان پنبه لباس کار درجه یک بهترین گزینه برای استفاده در برخی از مشاغل است، مناسب ترین قیمت عمده پارچه کتان را در این مرکز می توانید به دست آورید؛ زیرا تمامی پارچه ها به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده ارائه می شود. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

برای خرید پارچه های لباس کار چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید؟

آیا با پارچه کتان پنبه لباس کار آشنایی دارید؟

موارد استفاده و کاربرد پارچه کتان را می دانید؟

بهترین راه برای خریدن پارچه کتان برای لباس کار با قیمت مناسب چیست؟

کارخانجات زیادی در حوزه تولید پارچه های مناسب برای دوخت لباس کار و فعال هستند یکی از پارچه هایی که مورد استفاده زیادی دارد پارچه کتان پنبه است، کارخانه تولید پارچه لباس کار با تهیه مواد اولیه باکیفیت بالا و همچنین به کاربردن دستگاه‌های پیشرفته و به روز بهترین پارچه ‌ها را تولید و به بازار ارائه می ‌دهد.

آشنایی بیشتر با پارچه های مورد استفاده در تهیه لباس کار و همچنین معرفی بهترین مرکز ارائه دهنده ی این پارچه ها با قیمت عمده تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

نکات مهم در انتخاب پارچه های لباس کار

در هر شغلی که هستید باید تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید تا بتوانید در مواجهه با خطرات مختلف بهترین عکس العمل ها را داشته باشید.

از آنجا که در حال حاضر گستره های شغلی، بسیار زیاد است به همین جهت لازم است تا پارچه های گوناگونی نیز در جهت برآورده کردن نیاز کارگران و کارمندان تولید شود؛ به همین جهت کارخانه تولید پارچه لباس کار سعی می ‌کند تا تمامی نیاز موجود در بازار را با ارائه پارچه های مختلف فراهم نمایند.

در هر شغل لازم است که با توجه به شرایط موجود پارچه های مناسب برای آن شغل مورد استفاده قرار گرفته و بهترین لباس کارها تولید گردد؛ زیرا پوشش مناسب در بازدهی کار تاثیر بیشتری دارد. 

لباس های کار به شکل و فرم های مختلفی تولید می شوند، در برخی از شرایط بهتر است که از کت و شلوار یا کاپشن و شلوار و برخی از مشاغل باید لباس کارهای یک سره مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین الیاف به کار برده شده در تولید پارچه های لباس کار نیز تنوع زیادی دارند.

به طور کلی در هنگام انتخاب پارچه های لباس کار برخی از نکات مهم و ضروری وجود دارند که شناخت آنها می تواند کمک زیادی به مراکز تولیدی داشته باشد که عبارتند از:

  • نوع الیاف

در روند تولید پارچه های لباس کار از الیاف طبیعی، مصنوعی و الیاف مقاوم در برابر مواد شیمیایی و بسیاری از گونه های دیگر استفاده می ‌شود، که باید به طور کامل به شرایط محیطی دقت کرده و پارچه مناسب را انتخاب کرد.

  • گرماژ و ضخامت

پارچه های لباس کار در چندین گرماژ مختلف تولید می شوند که متناسب با شرایط آب و هوایی، دمای محیط کار و فضای مورد استفاده باید از ضخامت های مناسب انتخاب گردد.

  • ثبات رنگ بالا

پارچه های لباس کار به صورت مرتب باید مورد شستشو قرار بگیرند، پس داشتن ثبات رنگی بالا کمک می ‌کند تا کیفیت لباس تا مدت های طولانی حفظ شود.

  • رنگ مناسب

باید متناسب با شرایط محیط کار رنگ پارچه ها انتخاب شوند؛ زیرا رنگ تاثیر زیادی در ایجاد پرستیژ کاری افراد می ‌گذارد و همچنین برخی از شرایط کاری لازم است تا از پارچه ‌های بازتاب نور استفاده شود که به این نکات نیز دقت کنید.

  • لطافت پارچه

این پارچه ها دارای بافت نرم و لطیف باشند که به هیچ عنوان در حین برخورد مستقیم با پوست ایجاد حساسیت نکرده و به پوست آسیبی وارد نکند.

  • چروک پذیری

از آنجا که لباس های کار باید به طور مرتب مورد شستشو قرار بگیرند، در صورتی که از پارچه ‌های مقاوم انتخاب شوند که کمترین چروک پذیری را دارند، می توانند تا مدت‌ های طولانی کیفیت خود را حفظ کند و در صورت چروک شدن به آسانی با اتو صاف شوند.

پارچه کتان پنبه لباس کار و مصارف آن

پارچه کتان پنبه لباس کار به دلیل وجود الیاف پنبه در آن جزء پارچه های مستحکم و مقاوم قرار دارد که موارد استفاده و کاربرد بسیار زیادی برخوردار است.

به دلیل وجود الیاف پنبه در این پارچه مناسب برای استفاده در مصارفی است که احتمال آتش سوزی و یا انتقال جریان برق در آنها بیشتر می باشد.

پارچه های کتان را معمولاً در عرض ۱۶۰ سانتی متر و با گرماژ ۴۴۰ گرم تولید می کنند تا این ضخامت بتواند پاسخ نیازهای مختلف را بدهد.

پارچه های کتان با داشتن بافت مورب و میله ‌ای مانند از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و پس از شست و شو دچار چروک نمی شود و در مقابل اتو کشی نیز به آسانی الیاف پارچه صاف می گردد.

مقاومت بالای این پارچه در برابر سایش و ضربه های احتمالی سبب شده تا در کارخانجات متعدد به عنوان بهترین پارچه لباس کار مورد استفاده قرار بگیرد.

در اینجا به برخی از مهمترین مصارف پارچه پنبه اشاره می کنیم:

  • مناسب برای تهیه و دوخت لباس های جوشکاری
  • برای تهیه لباس های مورد استفاده در سایت های نفتی و گازی
  • مناسب برای تهیه لباس کارگران فعال در پالایشگاه ها
  • مناسب برای تهیه لباس کارگران کارخانجات ذوب فلزات

به طور کلی از این پارچه برای تهیه لباس های یکسره بیشترین استفاده را می کنند؛ زیرا این لباس ها باید از مقاومت بالایی در برابر جرقه، برق و مواد شیمیایی داشته باشند.

چگونه پارچه لباس کار پنبه درجه یک بخریم؟

کارخانجات زیادی در حال تولید پارچه ‌های پنبه‌ ای هستند اما برای مراکز تولیدی لباس کار مهم است که پارچه لباس کار به صورت کاملاً درجه یک تهیه شود.

برای خرید پارچه لباس کار پنبه درجه یک بهتر است تا از طریق مراکز معتبر بدون حضور واسطه‌ ها اقدام کنید؛ زیرا در این صورت هم از کیفیت پارچه و هم از قیمت عرضه شده آن می توانید اطمینان کافی به دست آورید.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید به پارچه های درجه یک دسترسی پیدا کنید و کارخانجات تولید کننده می تواند یکی از مستقیم ترین مسیرها برای خرید محسوب شود.

اما در واقع برای همه افراد مراجعه به کارخانه تولید کننده امکان پذیر نیست به همین جهت از طریق مراکز پخش معتبر در شهرهای مختلف به صورت حضوری و آنلاین امکان دسترسی بدون حضور واسطه‌ها نیز فراهم آمده است.

قیمت عمده پارچه کتان برای لباس کار

قیمت عمده پارچه کتان برای لباس کار برای همه خریداران اهمیت زیادی دارد؛ زیرا تأثیر مستقیم بر قیمت محصولات تولیدی می گذارد.

این مرکز با ارائه پارچه کتان برای لباس کار سعی می ‌کند تا با داشتن ارتباط مستقیم خود با کارخانجات تولید کننده بهترین محصولات را ارائه دهد.

قیمت عمده پارچه کتان برای لباس کار به دلیل حذف کامل واسطه ها در این مرکز به صورت مقرون به صرف و تقریباً مطابق قیمت درب کارخانه ارائه می گردد.

اگر شما هم به دنبال مناسب ترین قیمت پارچه کتان هستید بدون صرف وقت و گشت و گذار در بازارهای عرضه و فروش با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مشاوره رایگان