• اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها
  • 09131130224

پارچه لنین پرشیا چیست و چه تفاوتی با پارچه پرشیا مکانیک دارد؟

پارچه لنین پرشیا چیست و چه تفاوتی با پارچه پرشیا مکانیک دارد؟

پارچه لنین پرشیا چیست و چه تفاوتی با پارچه پرشیا مکانیک دارد؟

پارچه لنین پرشیا چیست و چه تفاوتی با پارچه پرشیا مکانیک دارد؟

پارچه لنین پرشیا گرماژ بیشتری نسبت به پرشیا معمولی دارد و همچنین دارای نخ سفیدی است که دران به کار رفته است.در طرح‌های بافته شده از نخ‌های رنگی،و یک نخ سفید الگوی رنگی نتیجه دو آرایش احتمالی است که در آن تار روی پود قرار دارد یا برعکس. بنابراین عناصر اولیه طراحی پارچه بافته ترکیبی از بافت ها و ترکیب رنگ ها با استفاده از این گونه بافته ها است. بافت طرح یا طرح درهم آمیختن نخ های تار و پود است که پارچه پارچه لنین پرشیا یکپارچه را تولید می کند. بافت به ویژه به ساختار یا ساختار پارچه مربوط می شود. رنگ به طور متفاوتی با اثرات بافت و فرم مرتبط است. روش های استفاده از رنگ در منسوجات بافته شده به ترکیب طرح بافتی که باید بافته شود و پارامترهای ساختار پارچه پارچه لنین پرشیا بستگی دارد.گرماژ این پارچه 240 گرم و عرض پارچه 150 سانتیمتر است .

پارچه پرشیا فوتوس مکانیک
پارچه پرشیا فوتوس مکانیک

کاربرد پارچه پارچه لنین پرشیا

  • فرم مدارس
  • لباس کار
  • مانتو شلوار اداری
  • لباس کردی
  • سیسمونی و جهیزیه
  • سرویس آشپزخانه

پارچه لنین پرشیا برای انواع مختلف لباس از جمله لباس دانشجویی ، کت و سارافون استفاده می شود. علاوه بر این، از پارچه لنین پرشیا می توان برای ساخت پیراهن، دامن یا شلوار استفاده کرد.

پوشاک مردانه
برخی از اقلام لباس مردانه از جمله پیراهن و کت و شلوار از پارچه پارچه لنین پرشیا ساخته شده است. جنس پارچه پرشیا عالی است و کراوات ها را می توان از پارچه لنین پرشیا و همچنین شلوار کردی و ارزان فروش ها استفاده نمود

پارچه پرشیا فوتوس مکانیک والافاستونی
پارچه پرشیا فوتوس مکانیک والافاستونی

چرا از پرشیا لنین به جای ترگال و پارچه ترگال کجراه استفاده می شود؟

انتخاب پارچه اغلب بخش کوچکی از پروژه طراحی است اما می تواند تاثیر زیادی بر رضایت مشتری داشته باشد. دفاتر ما هر روز از طراحانی تماس می گیرند که می خواهند در مورد ویژگی های پارچه های خاص و نحوه مقاومت آنها در برابر استفاده روزمره و همچنین تمیز کردن اطلاعاتی کسب کنند.

سه معیار – رنگ، سبک و رضایت مشتری – در حوزه طراح است، اما شاید بتوانیم اطلاعاتی در مورد سه مورد دیگر ارائه دهیم. اینها مناسب بودن، تمیز بودن و طول عمر هستند.

رضایت مشتری
این همیشه یک ملاحظات مهم است و گاهی اوقات سخت است که بین چیزی که مشتری فکر می‌کند می‌خواهد – و آنچه در طرح طراحی کار می‌کند، تعادل برقرار کرد. ما متوجه شده ایم که تولیدی ها می خواهند انتخاب هایی داشته باشند که هم زیبا و هم کاربردی باشند، پارچه مکانیک پرشیا و پارچه پرشین یکی از بهترین پارچه های فرم اداری و مدارس هستند.

قیمت بسیار پایین این پارچه پرشیا لنین و تنوع رنگبندی جدید سبب شده در سال های اخیر جایگزین پارچه های فیونا ،پارچه ترگال .و پارچه کجراه شوند،این پارچه پرشیا لنین در ضمن برای خرج کار بسیار مناسب است.

معایب پارچه پرشیا
پارچه پرشیا مناسب چه فصلی است
جنس پارچه پرشیا مشکی
مدل مانتو با پارچه پرشیا
قیمت پارچه پرشیا , رنگ بندی پارچه لنین
مشخصات پارچه پرشیا
قیمت پارچه پرشیا مشکی
پارچه پرشیا مانتویی

پارچه پرشیا لنین برای تولید سیسمونی و کیف دستی

اثاثیه منزل
بسیاری از وسایل خانه با پارچه ابریشمی ساخته می شوند، از جمله ملحفه، روبالشی، رومیزی و رومیزی. پارچه ابریشمی همچنین ممکن است برای پارچه‌ها و گهگاه به‌عنوان پوشش دیواری با کیفیت بالا استفاده شود. هنگام استفاده از پارچه های پرشیا لنین در خانه، به یاد داشته باشید که پارچهپرشیا لنین بسیار چروک پذیر است و به راحتی لک می شود، بنابراین باید رطوبت را از پرشیا لنین دور نگه داشت.

طول عمر پارچه همیشه باید بخشی از معیارهای انتخاب باشد. انتخاب پارچه‌های باکیفیت و ماندگار و محافظت از آن‌ها با محافظت از خاک و لکه آخرین گام در انتخاب حرفه‌ای است. یکی از راه‌هایی که می‌توان به مشتریان اطمینان داد که طول عمر در نظر گرفته شده است، صحبت کردن با آنها در مورد محافظت از پارچه در طول فرآیند انتخاب است، نحوه شستشو و اتو پذیری. اجازه دادن به مشتری در مورد منابعی که می‌تواند به آنها در نگهداری، تمیز کردن کمک کند. و بعد از مراقبت به مشتری نشان می دهد که شما به هزینه هایی که آنها متحمل می شوند احترام می گذارید و می خواهید به آنها کمک کنید تا از سرمایه خود محافظت کنند. بدون مراقبت مناسب، پارچه‌ها مدت‌ها قبل از اینکه فرسوده شوند، می‌توانند «تل» شوند و این می‌تواند یک مورد ناخوشایند باشد که منجر به نارضایتی مشتری شود.در شرکت های معتبر سعی شده رضایت مشتری شرط اول باشد

در حالی که هیچ کس نمی تواند تعیین کند که یک پارچه لنین پرشیا خاص چقدر دوام خواهد داشت، انتخاب با در نظر گرفتن این معیارها قطعاً به شما و مشتری شما کمک می کند تا به این نتیجه برسیم که تمام تلاش خود را برای انتخاب بهترین ها انجام داده اید!

پارچه کرپ پرشیا لنین چیست؟

پارچه پرشین لنین چیست؟

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


مشاوره رایگان